רק בסייעתא דשמיא

למה בתי החולים מלאים בנשים מאושפזות?

למה מרפאות הריון בסיכון כל כך גדושות?

למה יש כל כך הרבה נשים שמלאות חרדה קיומית לגבי ההריון שלהן, בבוקר מתפללות להגיע כבר ללילה כדי להרגע שעברנו עוד יום, ובלילה מתפללות להגיע כבר לבוקר כדי לשמוח שעבר עוד לילה??

למה כל כך קשה לרבות מאיתנו בדרך אל עוד ילד נכסף?

אז למה באמת?

כי הריון זה תהליך מלא בחששות.

אני חוששת- אולי כי אני לא משׂתכרת מספיק?

אולי כי אני כבר עכשיו לא משתלטת על הבית?

אולי כי אני עדיין בחרדות מהלידה הקודמת?

אולי כי… משהו לא כל כך חלק לאחרונה ביני לבין בעלי ואני חוששת מרעידות נוספות…

אולי כי משהו מקרטע ביני לבין אחד הילדים ואני פוחדת שהמצב רק יחמיר…

אולי?

כתבי לי את החשש שלך, ונראה איך אפשר לעזור לך בקצרה (ללא התחייבות!)

בנוסף, חשוב, אם יש לך חברה בהריון, את לא צריכה לשאול אותה אם היא חוששת.

פשוט שלחי לה את המייל בדסקרטיות 😉 ואם היא גם צריכה, היא כבר תמצא את הדרך…

 

שולחת לך המון אהבה ותקווה.

בעזרת ד' הכל יהיה טוב,

וגם התינוק המתוק שלך יוולד בריא ושלם בעתו ובזמנו!

מיכל

כתיבת תגובה